Menu Banderas

English plantillas curriculums vitae French cartas de amistad German Spain cartas de presentación Italian xo Dutch películas un link Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tradiciones Ferrolanas

Los preparativos de la noche de las "pepitas" en Ferrol O 17 de marzo é conmemorado na cidade de Ferrol A Coruña a noite pintoresca da habanera, unha festa pola noite orixinal en que non hai escaseza de Ferrol desde a súa creación en 1903.

Este ano, eles decidiron adiar o momento de (ex-día 18) para evitar combinando as procesións da Semana Santa mércores.

Das seis da tarde varios músicos de rúa, vestido con capas negras e equipados cos seus instrumentos de corda, irán reunirse na Praza de Armas de Ferrol e inicie un desfile musical pola cidade, dirixida polo seu respectivo madriñas, cantando para o unha muller chamada Josefa (ou Pepita, de aí o nome). Catro dos grupos que pertencen a unha de Ferrol, o resto vén dos municipios da rexión. A orixe deste costume está en Andalucía inmigrantes que chegaron en Ferrol, na última parte do século XIX para traballar nos estaleiros.


Led coa tradición de organizar desfiles para o entroido, cuxa música se funde cos indios importado de Cuba, levando á Habana melancolía. O desfile remata na Place de Amboaje. Alí, nun  escenario e un público entregado, os músicos de rúa interpretar as tres materias obrigatorias para o concurso: danza valsa, e A Habana. Moitos entón continuar festexando nas súas propias instalacións ou en sociedade.

Se se atreve a vivir esta festa que podes probar tamén ofrecen unha pastelería distintivo doce e restaurantes: o pico, un de chocolate e bolo de laranxa tamén coñecido como O Bico da Pepita. O aeroporto máis próximo é na Coruña. De aí a millas Ferrol algunhas das estradas, para que poida estar nun hotel en Ferrol propia música e gozar da súa noite sen présa.



El próximo 17 de marzo se celebra en la localidad coruñesa de Ferrol la pintoresca Noche de las Pepitas, una original fiesta nocturna a la que los ferrolanos no faltan desde su nacimiento en 1903.


Este año han decidido retrasar la fecha de celebración (antes era el día 18) para evitar que coincida con las procesiones del Miércoles de Semana Santa.

 Desde las seis de la tarde varias rondallas, ataviadas con capas negras y provistas de sus instrumentos de cuerda, se van reuniendo en la Plaza de Armas de Ferrol para luego iniciar un pasacalles musical por la ciudad, encabezadas por sus respectivas madrinas, cantándole a las mujeres llamadas Josefa (o Pepita, de ahí el nombre).

Cuatro de los grupos pertenecen al propio Ferrol; el resto procede de los municipios de la comarca. El origen de esta costumbre está en los inmigrantes andaluces que llegaron al Ferrol en el último tramo del siglo XIX para trabajar en los astilleros. Consigo llevaron la tradición de organizar comparsas para el carnaval, cuya música se fusionó con la que los indianos importaron de Cuba, dando lugar a las melancólicas habaneras.

 El desfile concluye en la plaza de Amboaje. Allí, sobre un escenario y ante un público entregado, las rondallas interpretan los 3 temas obligatorios para el concurso: vals, danza y habanera. Muchos continuarán luego la parranda por su cuenta o en los locales sociales.



 Si te animas a vivir esta fiesta podrás probar, además, un característico dulce que ofrecen las pastelerías y restaurantes: el bico, un bizcocho de chocolate y naranja también conocido como Beso de Pepita.

 El aeropuerto más próximo está en La Coruña. Desde allí al Ferrol hay pocos kilómetros de autopista, por lo que puedes alojarte en un hotel del propio Ferrol y disfrutar de su musical noche sin prisas.